מחלקת חדלות פירעון במשרד יעקב סלומון ליפשיץ ושות' מחזיקה במומחיות רבה בכל השלבים הנוגעים להליכי פירוק, כינוס נכסים, הקפאת הליכים, ביצוע הסדרי חוב וכל שלב ביניים המוביל להליכי חדלות פירעון או עשוי למנוע אותם.

עורכי הדין במחלקה הינם בעלי ידע וניסיון עתיר שנים, לאחר שהובילו תיקים מורכבים וסבוכים וייצגו שחקנים מרכזיים בשוק הישראלי, הן בצד של החייבים והן בצד של הנושים.

המומחיות רבת השנים של מחלקת חדלות הפירעון במשרד מתאפיינת במומחיות גבוהה בכל הקשור להליכי כינוס נכסים (לרבות נכסי מקרקעין והשלמת פרויקטים בבנייה), עריכת וליווי הסדרי נושים וניהול חקירות במסגרת הליכי פירוק וכינוס נכסים.

בין לקוחות המחלקה ניתן למנות גופים רבים, ובכלל זה בנקים ומוסדות פיננסים מובילים, חברות פרטיות וציבוריות, אגודות שיתופיות, עמותות ואף יחידים.

מחלקת חדלות הפרעון פועלת בשיתוף פעולה מלא עם יתר מחלקות המשרד, לרבות מחלקת הבנקאות, האגודות השיתופיות, הנדל"ן, ניהול משברים והליטיגציה. שיתוף פעולה זה מאפשר לעורכי הדין במחלקה להעניק ליווי מקיף ללקוחות המשרד בסוגיות שונות של מימוש וחדלות פירעון הדורשות גם התייחסות לאספקטים נוספים המצויים בתחום התמחותן של אותן המחלקות.

הודות לעיסוק רב השנים של המשרד בסוגיות בתחום חדלות הפירעון, מחזיקים עורכי הדין במחלקה בניסיון וידע רב שנים אשר סייעו רבות בטיפול בתיקים מורכבים וסבוכים לרבות תיקים תקדימיים, בהם התמודדו עורכי הדין במשרד עם סוגיות ליבה בתחום מורכב זה.

לאור מיומנותה, מקצועיותה והמוניטין אשר צברה מחלקת חדלות הפירעון במשרד, ממונים עורכי הדין במחלקה כדבר שבשגרה לתפקידים שונים בתיקי חדלות פירעון, הן לבקשת הצדדים והן כמינוי רשמי מטעם בית המשפט או הכונס הרשמי.

נוסף על האמור, מחזיקה מחלקת חדלות הפירעון בניסיון ייחודי בתחומי נישה שונים בקשר עם תחום זה. כך למשל, מתמחה המשרד בין היתר בהליכי חדלות פירעון והבראה של אגודות שיתופיות. יצוין בהקשר זה, כי ראשי המחלקה ממונים לעיתים מזומנות לתפקיד של נאמן או מפרק על ידי רשם האגודות השיתופיות.