מחלקת דיני העבודה במשרד סלומון, ליפשיץ ושות' היא מהמחלקות המובילות בתחומה בישראל ומייצגת את הארגונים הגדולים במשק וזאת לצד עובדים בכירים מאד. 
מחלקתנו מעניקה ללקוחותיה שירותים משפטיים כוללים, המקיפים את כל תחום דיני העבודה. החל מיעוץ בנוגע לתנאי עבודה ולהליכי פיטורין, ועד ייצוג בטריבונלים שונים. בנוסף, מאז שחוק תובענות ייצוגיות הורחב לתחום משפט העבודה מחלקת דיני העבודה במשרדנו מייצגת מעסיקים בתובענות ייצוגיות.
בעבר נהג המשרד לייצג מעסיקים בלבד, אולם כיום אנו מייצגים גם עובדים יחידים. כך למשל, אנו מייצגים עובדים בכירים להגן על זכויותיהם אל מול מעסיקיהם. בנוסף, בשנה האחרונה יצגנו מספר לקוחות בתהליכי ארגון מחדש ובמו"מ עם עובדיהם. זיהוי בעיות פוטנציאליות וסיבוכים אפשריים לפני התממשותם היא מומחיות של מחלקתנו, ואנו נערכים לפתור בעיות שכאלה מראש.
מחלקתנו אף מסייעת ללקוחות בניהול מדיניות מניעת הטרדות מיניות, סיוע הבא לידי ביטוי בחקירת טענות להטרדה מינית. בנוסף, אנו מטפלים באכיפת הסכמי אי תחרות והסכמי סודיות להם כפופים עובדי לקוחותינו.
מחלקתנו מטפלת באופן מלא בכל ההיבטים של התאגדות במסגרת דיני העבודה, החל בהתארגנות ראשונית, דרך מו"מ קיבוצי, וכלה בחתימה על הסכמים קיבוציים, ולרבות ייצוג בבתי המשפט בנוגע לסכסוכים העולים מהסכמים אלה. כמו כן, אנו מייצגים את לקוחותינו בתהליכי הטלת עיצומים כספיים אל מול רשויות המדינה, וכן בבתי המשפט בתביעות שונות לתשלום דמי טיפול ארגוניים.
לקוחות גדולים ומשמעותיים מצטרפים מידי שבוע למחלקת דיני עבודה של המשרד, ובאים ספציפית לקבל שירות ממחלקה זו עקב הידע והמומחיות הרבים של המחלקה. כראייה לשביעות רצונם הרבה של לקוחות המשרד מטיפולה של מחלקת דיני העבודה ולאיכות השירות המוצע להם, רבים מלקוחות המחלקה הינם לקוחות נאמנים וקבועים אשר מטופלים על ידי המשרד מזה שנים רבות.
מחלקת דיני העבודה במשרד אחראית לתקדימים רבים אשר נפסקו במסגרת ייצוג לקוחות המשרד בפני ערכאות בית המשפט השונות, חלקם תיקים מפורסמים אשר זכו לציון והתעניינות במסגרת השיח הציבורי.

דירוגים

מחלקת דיני עבודה במשרדנו מדורגת ברציפות כמחלקה מובילה בתחומה במדריך הדירוג DUN'S 100
מחלקת דיני עבודה במשרדנו מדורגת ברציפות כמחלקה מובילה בתחומה במדריך הדירוג הבינלאומי The Legal 500
   

מחלקת דיני עבודה במשרדנו מדורגת ברציפות כמחלקה מובילה - בולטת במדריך הדירוג BDI