מחלקת נדלן ומקרקעין במשרד סלומון ליפשיץ ושות' מחזיקה בניסיון עשיר ומגוון והתמחות בכל הקשור לתכנונם, פיתוחם והקמתם של פרויקטים מגוונים ובעלי היקף פעילות משמעותי ברחבי הארץ.

המחלקה מטפלת מעל עשרים שנה בהקמתם של עשרות קניונים ומרכזים מסחריים לסוגיהם ובתפעולם השוטף.  ומייצגת, בין היתר, את הגדולות והחשובות בקבוצות העוסקות בתחום זה בארץ.

מחלקת נדלן ומקרקעין מחזיקה בניסיון רב שנים בהקמה, ליווי וניהול של נכסים מניבים מסוגים שונים, בדגש על מרכזים מסחריים, קניונים,ובנייני משרדים.

בתחום הנדל"ן המניב, המחלקה מעניקה ללקוחותיה ליווי משפטי מלא לשם ביצוע והשלמת הפרויקטים השונים בהצלחה, תוך שהיא מסייעת ללקוחותיה החל משלב רכישת נכס המקרקעין הרלבנטי לפרויקט לרבות בנוגע לביצוע בדיקת הנאותות של הנכס, דרך הטיפול בשינוי הייעוד של הנכס, בניית הפרויקט, שיווק הפרויקט לדיירים ושוכרים בפרויקט, וכלה בניהול שוטף של הפרויקט לאחר השלמתו.

הלווי שניתן על ידי מחלקה זו כולל יעוץ וטיפול בתחום התכנון והבניה, הכנת חוזים קבלניים לבניית הקניון כולל מכרזי קבלנים, טיפול בתחום הלווי בנקאי ככל שנדרש, טיפול בהתאמת חוזי שכירות וניהול העונים על המאפיינים הספציפיים של הקניון, לרבות דרישות הבנק המלווה את הפרויקט, תיאום יועצים בתחומי הביטוח והמפרטים הטכניים ומתן יעוץ שוטף בתפעול הקניון לרבות הסכמים עם ספקים ויועצים שונים (חברות אבטחה, תפעול, פרסום וכיוב'). ענף ייחודי זה דורש ידע רב וניסיון רב ובמסגרת זו נצבר ידע רב על רשתות שווק דרישותיהם המיוחדות המאפיינות ענפים שונים וידיעת המקובל ושאיננו מקובל בתחומים השונים.

תחומים נוספים של מחלקת המקרקעין:

במסגרת מחלקת המקרקעין של המשרד מטופלות באופן עיסקאות שונות במקרקעין ובהן:

• רכישת ומכירת מקרקעין ליעודים שונים ובהם קרקעות למגורים, למסחר ולתעשיה;

• טיפול בהקמת ותפעול תחנות דלק;

• קבוצות רכישה;

• פרוייקרטים של התחדשות עירונית;

• דיור מוגן;

• מכר מקרקעין שמבוצע במסגרת הליכי כינוס נכסים של מחלקת הפירוקים והכינוסים;

• מכירת ורכישת דירות;

דירוגים

מחלקת נדל"ן במשרדנו מדורגת כמחלקה מובילה בתחומה במדריך הדירוג BDI
מחלקת הנדל"ן במשרדנו מדורגת כמחלקה מובילה בתחומה במדריך הדירוג DUN'S 100