מחלקת הקניין הרוחני של משרד סלומון ליפשיץ ושות' הינה מהמובילות בישראל בתחום זה, ומשלבת טיפול בתיקי ליטיגציה סבוכים ומורכבים יחד עם ליווי שוטף ומקיף של עסקאות טכנולוגיות שונות הנוגעות לקניין רוחני.

המחלקה בעלת מומחיות ייחודית בטיפול בתיקי ליטיגציה מורכבים בתחומים של הפרת סימני מסחר, זכויות יוצרים, גזל סודות מסחריים, גניבת עין, ועוולות מסחריות נוספות, והיא מופיעה תדיר בפני כל הערכאות המשפטיות בישראל לרבות בית המשפט העליון, כמו גם בפני רשם הפטנטים, המדגמים וסימני המסחר והועדה לענייני פיצויים ותמלוגים שהוקמה מכוח חוק הפטנטים.

במסגרת הליווי השוטף של לקוחות המשרד, המחלקה מטפלת במגוון רחב של עסקאות, הסכמי רישיון, הסכמי תוכנה, פיתוח וזכיינות הסכמים הנוגעים למסחור של קניין רוחני, טכנולוגיות מידע, רישום מאגרי מידע על פי חוק הגנת הפרטיות, שמות מתחם, ועוד.

למחלקה יש ניסיון רב גם בטיפול הנוגע לקנין רוחני 'מסורתי' (ובכלל זה ספרים, סרטים, הופעות חיות והקלטות) והיא מלווה לקוחות העוסקים בתחומים אלה ובכללם מוסדות תרבות ומוסדות ללא כוונת רווח באופן שוטף. המחלקה אף מטפלת בהגשת בקשות לרישום סימני מסחר בישראל וברחבי העולם באמצעות פרוטוקול מדריד או בשיתוף פעולה עם משרדים מובילים בחו"ל העוסקים בכך, כמו גם בניהול הליכי בחינתם ורישומם.

ראש המחלקה, עו"ד נרדה בן צבי, הינה בין עורכי הדין המובילים בישראל בתחום הקניין הרוחני. היא מדורגת על ידי מדריך הדירוג הבינלאומי היוקרתי Chambers & Partners כאחת מעורכי הדין המובילים בישראל בתחום ומתוארת כ- "Excellent attorney who is very wise, knowledgeable and a first-class litigator."

דירוגים

מחלקת קניין רוחני במשרדנו מדורגת ברציפות כמחלקה מובילה-בולטת בתחומה במדריך הדירוג BDI
מחלקת קניין רוחני במשרדנו מדורגת ברציפות כמחלקה מובילה בתחומה במדריך הדירוג הבינלאומי The Legal 500
מחלקת קניין רוחני במשרדנו מדורגת ברציפות כמחלקה מובילה, הן בתחום המסחרי והן בליטיגציה, במדריך הדירוג DUN'S 100