נרדה בן צבי

ראש מחלקת הייטק וקניין רוחני

שותפה

תחומי עיסוק

השכלה

תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית בירושלים LLB 1985

עורכת הדין נרדה בן צבי הינה שותפה במשרד סלומון ליפשיץ ושות' העומדת בראש מחלקת ההייטק והקניין הרוחני של המשרד .

נרדה עוסקת, מזה למעלה מ-30 שנה, בליטיגציה מורכבת בפני כל הערכאות, הן בתחום הקניין הרוחני והן בתחומי המשפט המסחרי, כמו גם ב"תפירה" וליווי של עסקאות מסחריות לרבות עסקאות השקעה, M&A, מסחור של קניין רוחני מכל הסוגים.

לנרדה ניסיון רב בכל היבטי הליווי של חברות מבוססות ידע וטכנולוגיה בכלל תחומי פעילותן החל מליווי של מיזמי סטארט אפ בהקמת המיזם , גיוס כספים ממשקיעים בסבבי הגיוס השונים , וכלה בליווי של חברות צעירות בשלות בפעילותן השוטפת.

ההבנה העמוקה של נרדה בקניין רוחני, לצד הבנתה וניסיונה המסחרי בליווי חברות ומיזמים בכלל היבטי פעילותם העסקית, יוצרים ערך מוסף רב ללקוחותיה גם בהליכי הליטיגציה המורכבים אותם היא מובילה והכוללים לצד סכסוכים בתחום הקניין הרוחני גם סכסוכים מסחריים, סכסוכים בין יזמים, משקיעים, בעלי מניות ובעלי מניות.

לקוחותיה של נרדה כוללים חברות ציבוריות ופרטיות כמו גם יזמים ומשקיעים.

נרדה ומחלקת הקניין הרוחני שבראשה היא עומדת מדורגים במדריכי הדירוג הישראליים BDI ו-Dun's וכן במדריכי הדירוג הבינלאומיים Chambers Global Legal 500 ו- WTR.

נרדה דורגה על ידי מדריך הדירוג הבינלאומי היוקרתי ׳צ׳יימברס גלובל׳ בין עורכי הדין המובילים בישראל בתחום הקניין הרוחני ותוארה כ: "Excellent attorney who is very wise, knowledgeable and a first-class litigator"

בנוסף, תוארה נרדה על ידי ה World Trademark Review (WTR) כ:   "Narda is a remarkable lawyer with rare intellectual abilities, vast experience, a deep sense of professionalism and huge legal expertise. She knows the ins and outs of IP law and has truly mastered her legal craft, but also offers sound business advice and guidance".

פקס

03-5757725