בת-שבע אדיב

ראש מחלקת ביטוח ונזיקין

שותפה

תחומי עיסוק

השכלה

תואר שני במשפטים (LL.M), אוניברסיטת בר אילן, 2014

בת שבע אדיב היא שותפה וראשת מחלקת ביטוח ונזיקין במשרדנו. בת-שבע הינה עו"ד, נוטריון ומגשרת, מומחית לדין מסחרי-אזרחי ובעלת תואר שני במשפטים, ואמונה על סוגיות משפטיות מורכבות בתחום הביטוח ובתחומים משיקים.
את הניסיון הרב שלה צברה בת-שבע במשך למעלה מ-40 שנים של התמקצעות בתחום, בתחילה כיועצת ביטוח ובהמשך כמנהלת חיתום בחברת ביטוח, כמנכ"לית סוכנות ביטוח גדולה (UMI) וכעו"ד עצמאית במשך שנים רבות. בשנותיה כבעלת משרד עצמאי ייצגה בהצלחה חברות ביטוח, מבוטחים רבים וביניהם עו"ד, רו"ח, מהנדסים, סוכני ביטוח, מפקחים ועוד.

כיום, בת שבע משמשת כסגנית יו"ר מחוז ת"א בלשכת עו"ד וכיו"ר ועדת ביטוח במחוז ת"א של לשכת עורכי הדין. בין פעולותיה הציבוריות היא משמשת גם כחברת הנהלה בארגון הנשים האקדמאיות ומתנדבת בפנימיות בנות.

לבת שבע רקע עשיר בייצוג לקוחות בהסכמים, בבתי המשפט ובהליכי בוררות וגישור, והיא פועלת במקצועיות ובמסירות למען לקוחותיה בתיקים מורכבים ובבעיות משפטיות-ביטוחיות סבוכות. היכרות מעמיקה עם החוק, הגופים הרגולטוריים והנוף העסקי בארץ מאפשרים לבת שבע למצוא פתרונות יעילים למגוון רחב של סוגיות ומשברים, לחשוב מחוץ לקופסה ולהוביל את לקוחות המשרד בבטחה להצלחה.

פקס

972-3-5757725